Bibby gibi iyimser iyi oynayan bir adami nasil nefret edersin
los angeles lakers,san antonio spurs dallas ve detroit ,ben wallace butun kadrosundan nefret ediyorum.
tabi ligde yillardir bir işe yaramayan atlanta da ayni sekilde
tim duncana da uyuz oluorum acikcasi,garnneti de pek sevmem.