Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk
Bikere adamın itici ve bencil olduğunu kabul etmelisin..SHAQ ı gönderdi Lakers tan ..Ben ondan sonra nefret etmeye başladım..
görüoruz da ztn shaqsız lakers bi hiç...
bizde olsa lamar odom, caron butler, chris mihm biz coşardık şimdiye..
bu ara anti-kobe örgütünü destekliyorum çünkü takımdaki diğer oyuncuları küstürüp takımı bu hale getiren odur :silah: :kavga: :nono: :kusmuk: