ASLAN Bende yeni servere gelicem :) karus mu olsam elmorad mı düşünüyorum daha önce aresde elmoraddım
CombocuTR Valla ben şimdiye kadar hep karus oynadım.O yüzden Human açtım.(Yani biraz farklılık olsun diye)Ayrıca bu oyunda iyi kasarım.:)
ahmetiren50 ben yeni başlamayı düşünüyorum şimdiye kadar wow oynuyodum nasıl bu oyuna katılabilecegim hakkında bilgi verirmisiniz?
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay arkadaşlar ben üye olmaya kalktığımda sayfa görüntülenemiyo diyo napıcaam Bazen sitede bir sorun olabiliyor.Sen sayfayı yenile sürekli.
CombocuTR Yeni serverda 31 mage 31 rogue var.Ama rogue ile oynaması daha zevkli ve kolay.Nickim JetLeee(rogue)
$eyTan agalar yeni server beta biliyorsunuzdur umarim...yani kisa sure sonra dediklerine göre beta oldugu için tum char lar silinecek haberiniz olsun diye söyluyorum.. ırk : El morad lvl : 45 provoker warrıor Nıck: Deathboy Server: Beramus 1-2-3
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: $eyTan agalar yeni server beta biliyorsunuzdur umarim...yani kisa sure sonra dediklerine göre beta oldugu için tum char lar silinecek haberiniz olsun diye söyluyorum.. ırk : El morad lvl : 45 provoker warrıor Nıck: Deathboy Server: Beramus 1-2-3 Datalar Silinmeyecek..!
ASLAN Serverı seçerken sağ bölüme dikkatlice bakarsan bu bir beta serverdır fakat data silinmeyecektir die bir yazı var :) lvl 25 el morad rogueyim :)
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: ASLAN Serverı seçerken sağ bölüme dikkatlice bakarsan bu bir beta serverdır fakat data silinmeyecektir die bir yazı var :) lvl 25 el morad rogueyim :) Ne oluyor yani beta serverı olunca?Ayrıca Rogue 35 oldu el morad. ;)
gokhan_gokhan benim warrior wwardı level 30 da bıraktım level atlaması zor oluyo die büyücüye geçtim bi günde 22 level atladım kesinlikle büyücüyü seçin bence yeni başlayanlar kimse XIGENON2 de oynamıomu yaf
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: gokhan_gokhan benim warrior wwardı level 30 da bıraktım level atlaması zor oluyo die büyücüye geçtim bi günde 22 level atladım kesinlikle büyücüyü seçin bence yeni başlayanlar kimse XIGENON2 de oynamıomu yaf benim lvl 55 ben nasıl lvl atlıcam :D
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: gokhan_gokhan benim warrior wwardı level 30 da bıraktım level atlaması zor oluyo die büyücüye geçtim bi günde 22 level atladım kesinlikle büyücüyü seçin bence yeni başlayanlar kimse XIGENON2 de oynamıomu yaf Tekniği bilirsen çok hızlı atlarsın. Diezde 52 mage 49 priest.Yeni açılan serverda 31 mage 40 rogue.(başka söze gerek var mı?) :hihi: :hihi: :hihi:
fbercan25 agalar ben yeni basladım cafede basladım oyunaeve netten nerden yukleyebilrim knightonlineworld sitesine girdim yok bulamadım yardımmm
TheMouzy gelin malezya knight a yada beramusa malezyada = nick éMcé level = 62 orc seviyesi= elemental lord (master) beramusta = 63 level assasian insan nick xXxJaCKaLxXx gelin level kasiyim hahahahaahahahahahaha
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX gelin malezya knight a yada beramusa malezyada = nick éMcé level = 62 orc seviyesi= elemental lord (master) beramusta = 63 level assasian insan nick xXxJaCKaLxXx gelin level kasiyim hahahahaahahahahahaha Ben beramusta bi tane açtım ama Karus.
Witch-King Arkadaşlar oyuna daha yeni başladım lütfen bu konuda bilgili arkadaşların yardımcı olmarını çok istiyorum İlk olarak bir magician(büyücü)ım levelimi en iyi hangi serverde artırabilirim? İkincisi level savaşarak mı artıyor? Şimdiden teşekkürler...
ajan54 Arkadaşlar bende yeni başlıycam bana iyi bir server ve cracter söylermisiniz.Birde Diablo 2 oynuyordum oyunlar sanki biraz benzeşiyor ama yinede oynamayıda tam olarak bilmiyorum. Daha bir kere gördüm oynayan birini ve oyunu yükledim.Yardımlarınızı bekliyorum.