gokhan_gokhan hoca şu an açmayı denedim oyunu yeni bi server mı geldi ne patch yüklemeye başladı ilk başta siteye gidin gibi şey çıktı gittim orda server die bi dosya war galiba onu indiricez onu indirip program files knight online nin içine koydum şimdi yine deniyorum galiba yeni bişeler geldi acaba ne bie bence yeni başlamayın oyunun yenisi ağustosta geliyor zaten
tifosie NAsıl oyuna başlamayın diyosun ya oyunun yenisi geliyosa datalar kalıcak eski karakterinizle devam ediceksiniz Ayrıca bu sabah ftp serverında hata oldu oyunun o yüzdem herkez çekemedi dosyayı küçük sorunlar yaşanmış olabilir
SpEEd_dRiVeR yaw beyler patch 1288 i indiriyorum o pembe şey doluyor ama ekran kapanmıyor öyle kalıyor napmalıyım....
H1TM4N Ben level 26 dayım okcuyum ve cok guzel bır oyun ama IVI 30 dan sonra level cok az yukselıyo :D
TheMouzy muhahahha beyler Cyper mi cyber okunuşu saypır o serverde 62 level orc gelin level kasalım. Nick Tr_CLoNe
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX™ muhahahha beyler Cyper mi cyber okunuşu saypır o serverde 62 level orc gelin level kasalım. Nick Tr_CLoNe Yawaş salla
stavros Çok konuşulacak bişey yok çünkü .Benim areste 52level assasin ve mage var karus.Bide yeni başladım human o da 40 level artık onunla oynuyorum.
ajan54 Beyler bende oyuna başayacam ama oyuna giriyorum orada e yapacağımı bilmiyorum bana birisi anlatabilirmi ??
SpEEd_dRiVeR Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 Beyler beni kasacak insan varmı yaaa.LVL 28 carus abi serverını yaz ona göre kasan çıkarmı çıkmazmı öğrenirsin...;) Benim diezde karus lvl 41 mage var... diezdeysen gel ben sana party ayarlarım...
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* yaf ben sıkıldım bu oyundan ya millet zaten gelmiş hileyle 60,70'lere oynamıom daha eeuhe oyunda hile diye bişey yok bu 1 :) elemanlar bütün gün kasıyo günde 2 saat oynamakla 60olunmaz zaten
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: tifosie eeuhe oyunda hile diye bişey yok bu 1 :) elemanlar bütün gün kasıyo günde 2 saat oynamakla 60olunmaz zaten saçmalama oyunun baslarinda herkes hile ile oynuordu kohacki ne saniyorsun sen?Eglence programi mi?