Orjinal Mesajı Yazan: zözden
Peki bu knight empire geçişte bizde otomatik olarak geççekmiyiz?Knight Empire bütün serverlara mı yayılcak yoksa özel server mı oluşcak?Geçişte oyuna yeniden mi başlayacaz yoksa kaldığımız yerden devam mı edecez?
Serverlar direk geçiş yapacak oyuna kaldığımız yerden devam edicez ;)
Orjinal Mesajı Yazan: CombocuTR
Hangi serverlar hangi ülkeden olduğunu yazar mısın?
Merak ettimde.Mesela Diez hangi ülkenin?
Bİzim şu anda oynadığımız tüm serverlar amerikarn serverı dostum...
Malezya clientini indirmek için http://www.knight-online.com.my/ burayı ziyaret et indirdiğin dosya yeni bi knight online oynu halinde gelecek yani eski knight ını etkilemez iki oyunda aynı pc de çalışıyor ;)
Bu arada japon serverını ve tabiki knight empire ı merak edenler içinde capon oyununu indirebileceğiniz linki veriyim ;)
ftp://ftp.knightonline.jp/knightonline/KnightOnline_install.exe
alttaki linktende ingilizce patchlerini indirebilirsiniz
http://www.kol.unas.cz/index.php?showp=download.php
Benim pc de 3 tane knight oldu şu an :D Hadi size kolay gelsin