Genelinde güzel olmuş bence tebrikler, yanlız kadro yapımında çok uğraşmamışsınız, keşke bana söyleseydiniz elimde dört büyüklerin + KOnya ve Çaykur Rize'nin tüm kadroları oyuna aktarılacak vaziyette vardı.
Hoşuma giden şeyler:
stadyumlar şahane olmuş!:)
özel yüzler (harika olmuşlar)
4 büyüklerin olması
CL Popupları fln
Star TV logosu
formalar güzel olmuş
Hoşuma gitmeyen şeyler
Kadrolar çok kısıtlı
Ibrahim Akın RF ve çok güçsüz olmuş
Inönü'de bir sorun var... ev sahibi takıma göre: sahanın sağ kısmında missing tezture diyor
birde benim BJK formalarını yaparken yaptığım bir hata bu formalardan birinde var: çubuklu formanın arkasındaki o iki uzun çizgi kırmızı değil siyah olmalı
Valla başarıların devamını bekleriz