Gökhan arkadaşlar henüz okulda oldugum için yamayı henüz deneyemedim bu yama oyuna türkiye liğini mi? ekliyor yoksa sadece 4 büyüklerimi
46 Maras ve sunuda demem gerekiyor, bazi arkadaslar yamayi UEFA Champions League 2005 için saniyorlarmis. Bu yama sadece FIFA 2005 içindir!
Dombili abi galatasaray home seçince maçı yapıyorum maçtan çıkarken oyundan atıyo(sadece galatasaray home seçince)
Kimi Olum 10UR,Maras kıskandım walla:) Hemen gidip eve Tslye kaldığım yerden devam edeyim de bitireyim şu işi......Böle altınızda ezilmiş gibi hissediyorum kendimi.... (Bu arada saman altından yamayı iyi götürmüşsünüz walla...Helel olsun size... :D )
mirдňdд arkadaşlar bende bir sorun var mesela herhangi bir takımla maç yapıyorsun maç bitiyor devam diyorsun hata verip windowsa atıyor sorun nedir acaba
10UR Arkadaşlar stadyum sorunuyla bu hafta sonu ilgileneceğim. Ribery face de yapmayı düşünüyorum. Ancak zor bi face olduğu için bir an önce yamayı sizlere sunmak istedik. Herşeye rağmen yapılan oyuncu yüzlerinin sayısını da göze almanızı rica ediyoruz. Oyunda facesi bulunan oyuncuların listesi şöyledir: GALATASARAY: Mondragon Cihan Haspolatlı Song (Updated) Tomas Hakan Ünsal Hakan Yakın Flavio(EA's) Hasan Şaş Ergün Penbe Necati Ateş Petre Hakan Şükür(EA's) Hasan Kabze Aykut Erçetin Volkan Arslan Arif Erdem(EA's) Bülent Korkmaz Sabri Sarıoğlu BEŞİKTAŞ: Cordoba Emre Aşık Tayfur İbrahim Üzülmez Çağdaş Atan Sergen Yalçın(EA's) Carew(Updated) Tümer Metin Okan Buruk(EA's) Daniel Pancu İbrahim Akın FENERBAHÇE: Rüştü(EA'S) Ümit Özat Servet Çetin Deniz Barış Tuncay Şanlı Serhat Akın Pierre Van hooijdonk Nicolas Anelka(EA's) Alex De Souza Serkan Balcı TRABZONSPOR: Gökdeniz Karadeniz Fatih Tekke
DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: Ismail_15 Gs Chantleri de ben yapdim Nasil olmus arkadaslar Yorumlarinizi bekliyom... bosa yorum bekleme kimse cevap vermiyor... saka saka ;) cok guzel vallah senin o chantlarin obur takimlarinkide olsa tam iyi olurdu :scn_onay:
DiMuratti valla benim bildigim temiz fifan olcak dokumalarim daki fifa klasoru bos olucak (tek users'u istersen birakabilrisin) ve fathbuilder yapican olmasi lazim...
Unbend53 Yaw yüklerken hata yaptım heralde zıçtı fifanın içine :D tsl betanın üstüne yükledim ondandır heralde...Ama screenlere baktım muazzam olmuş hakkaten tebrikler :applause:
Tearaway beyler ben oyunu bidaha yükledim bu kez oldu ancak kariyer moduna girdimde 2.macdan sonra atıyor neden acaba ?