Bence güzel bir yama ama eksikler ve hatalar bayağı fazla:
*Mesela galatasaraylı olmama rağmen hasan şaşın bu kadar güçlü olduğuna inanmıyorum; bayağı güçlü yapmışsınız oyunda
*Ribery e de başka bir hava katan bence suratı. Onunla uğraştığınızı duydum, güzel yapacağınıza inanıyorum ( özellikle 10ur )
*Chant ler bayağı bi güzel yalnız bi anda kesiliyo. Bi de gerçekleri tarih yazar ın da direk mp3 ünü kaydetmişsiniz, yani taraftar sesi değil
*Maç sırasında seçili oyuncunun üstündeki rengi değiştirmeseydiniz daha güzel olurdu
*Oyuncuların faceleri de sanki biraz fazla beyaz gibi
*Ayrıca formalar uzaktan göründüğünde çok parlak oluyor (bu arada son ikisi ekran kartından kaynaklanmıyor onu belirtiyim)
Belki çok şikayet ettim ama söylediklerimle uğraşırsanız çok sevinirim :)
Teşekkürler