bunlar gibi olur diye ummuştum star tv logosunu neyse.Oyundan atıyor ya da bazen hiç girmiyo,ama yüzler formalar,sesler,stadlar çok güzel gerçekten,büyük emek harcandığı belli,elinize sağlık ama oyundan çıkınca insanın çok siniri bozuluyor gerçekten..