arkadaslar ben teker teker V.1 ve V.2 yi yükledim ve oynuyorum hiçbir sorunda yok atma falan yok yani tek sorun STAR logosu yerine Lig TV olabilirdi zaten STAR logosu çok kalitesiz ve yeride sag üstte yanlis yerde !!!!!
yoksa bütün yapan herkese tesekkürler !!