DiMuratti oyundan atma cozumu olmaz, bazi kisilerde atiyor bazilarindan atimiyor ve online oynarken gs,fb,bjk,ts serercen oyundan atar...
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: ozcan5 arkadaşlar bu yamanın oyundan atmama çözümünü bilenler lütfen yardım etsinler.günlerdir çözümünü arıyorum bulamadım.acilen cevap bekliyorum http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43721&page=10&pp=10 Bu linke bak. Mr.Bean config dosyası yayınlamıştı. Bende ilk işe yaramamıştı ama sonradan işe yaradı. Şimdi sadece maç içinde oyuncu değişikliği yapınca atıyo. Başka sorun yok. Sende işe yarar mı bilmiyorum...
10UR Valla benim PC de şu ana kadar hiç oyundan atmadı. Ama tabi ben uzun vaadeli oynamıyorum. Sezon fln da açmadım ancak hep maç yapıyorum, oyuncu değiştiriyorum yani binimum maç içi herşeyi yapıyorum ancak oyundan atmıyor. Bu nedenden dolayı sizleri anlamak ve alternatif çözüm üretmekde güçleniyorum.
Nicolas Anelka 39 Bu isi cok profesyonelce yapiyorsunusuz ve üstelik bedava helal olsun size? Bir Sorum var ben Mail Adresimi söylesem biriniz mumkünse bana 4 Büyükler yamasini yollayabilir mi?
coni76 Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras Karşı taraftakide bu yama yüklü değilse sorun olur: online oynayamazsın. Ama yama yüklüyken editlenmiş takımla, oyuncularla vs. vs. oynamazsan rahatlıkla online oynayabilirsin. Eğer her iki tarafta da sadece bu yama yüklüyse online oynamak mümkün. Teşekkürler.
46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: Nicolas Anelka 39 Bir Sorum var ben Mail Adresimi söylesem biriniz mumkünse bana 4 Büyükler yamasini yollayabilir mi? Anasayfadaki sorun çözülür çözülmez yama yayınlanacaktır
ozgur1905 haklısın arkadaşım 1 saattir kafayı yicem netscape,firefox,ie,flash get,get right la denedim olmadı,bunu da ablamların pc den yazıyorum,bilin bakalım niye bu pc ye geldim :mad:
sercankeskin yaw dostum site tekrar kuruluyo galiba e-mail geldi bana sitemiz açılmıştır bi süre download edemiyceksiniz falan diye
ozgur1905 denememiştimki indirmey herkes oyundan atıyo diyip duruyo,dayanamadım yükliym dedim olmadı işte
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: ozgur1905 denememiştimki indirmey herkes oyundan atıyo diyip duruyo,dayanamadım yükliym dedim olmadı işte hem boşuna bunu yüklemeyin download sorunu çözülünce 4 Büyükler Mega Patch v.2 yayınılıycaklar
uLtRadOgUs Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean download sorunu çözülünce 4 Büyükler Mega Patch v.2 yayınılıycaklar eminmisin ????? ben pek inanmiyorumda :)