Ben hayatimda böyle manyak bir oyun görmedim. Oyunu 1,5 ay önce aldim suan lvl 33 üm. Human Warrior ile oynuyorum. Bu aralar Hillsbrad Foothills de görevler yapiyom. Oyunu orjinal aldim. Server olarak Warsong da oyniyorum. Mesleklerim Mining ve Blacksmithing.
Mining: 126/150
Blacksmithing: 101/150
Two handed brutal war axe of the monkey baltasini kullaniyorum
Damage: 59-89
Az sonra yeni bir axe alacam Ironforgdaki ihaleden.
Van Cleef quest in le ilgili ne düsünüyonüz? yaptinizmi, yoksa daha yapacanizmi?
Neyse sorulariniz varsa sorabilirsiniz