Lvl 33 oldum kaldi 7 lvl ;)
Duskwood ilk bastan cok kicima gidiyordu simdi levelleri atlayinca basit gelmeye basladi ora eskisi kadar uyuz olmuyom oraya. Seyi sormustum bide sana Van Cleef questini yaptinmi , ben onu daha level 30 da yaptim 2 kisi bitirdik ama baya zorladi van cleef bizi , daha dogrusu yanindaki bodyguardalari.
Bu oyunda en kicima gidende PvP serverlerinde senin lvl 30 diyelim karsi taraftan (horde mesela) lvl 50-60 arasi gelip sana girdigi zaman cok uyuz oluyom, sanki dunyada kesecek baska adam kalmamis gibi.
Neyse artik bir hafta icinde lvl 40 oluruz insallah