arkadaşlar, ufak bi hatırlatma yapayım size... aslında fizik kurallarını göz önünde bulundurarak düşünürsek, bir kürenin yalnızca bir noktası düz bir çizgiyle kesişebilir.. Yani, bir topun belli bir alanı değil, yalnızca bir noktası yere değebilir ki, bu da "topun yere değen kısmının tamamının çizgiyi geçmesi" gibi bir olayı imkansız kılar; neticede yere değen kısım topu topu bir noktadan ibarettir..