slm arkadaşlar, konuyu birkaç gündür takip ediyorum. gol değil. arkadaşlar haklı. ama konuyu da fazla uzatmışsınız. konuyu açan arkadaşı da sinirlendirmişsiniz. benzer bi olay benim başıma da gelmişti. konu açtım. yanıtlar geldi ve millet daha sonra laubali olmaya başladı. ben de sinirlendim ve gereken cevabı verdim onlara. sonra da 20 gün ban cezası aldım. ama bakıyorum da patch-maker bu konuya baya ciddi(!!!!!!!!!) yaklaşmış, esprileriyle ortalığı yıkıp geçmiş :applause: acaba böyle gereksiz bi konuyu kapatmak ve adam gibi konuşmak yerine neden arkadaşla dalga geçme ihtiyacı duymuş anlamış değilim. aynı şekilde ben konuşunca ban cezası alıyorum. ama forum yöneticisi bunu yapıyorsa pes wallahi :cool: