Buna benzer bir sürü pozisyonla karşılaşıyorum yaptığım maçlarda. Bu da onlardan bir tanesi. Kaleci topu tutunca yatıyor, bu arada yatarken top çizgiyi geçse bile yapay zeka bunu gol olarak algılamıyor. Sana golü vermeyen hakem değil, yapay zeka. Bu konuda ben de çok sıkıntı yaşadım. Hatta bazen resmen topun tamamı içerde olsa bile gol verilmeyebiliyor.