Orjinal Mesajı Yazan: saviola83
arkadaşlar oyunda takım arkadaşlarınızdan pas istemenin yolunu buldum. R2 tuşuna basınca size pas atıyolar. bir de oynarken top sizde değilken L1 + yön tuşlarıyla kamerayı istediğiniz gibi döndürebiliyosunuz. yalnız bu sanırım player kamera seçiliyken oluyo. bi de kırmızı kart görünce maçın geri kalan kısmını izliyosunuz. belki başka adam seçiliyodur da ben beceremedim. oyun içindeyken kontrol edeceğimiz adamı değiştirmeyi bilen varsa yazabilir mi ?
bu olayi biliyodun kalecilik yapiyorum ben
neyse oyundan atildiginizda yada istediginiz zaman yine "Pause" ya basip
Oyunda Player settingse gidin ve o fix dediginiz yeri doldurun
sonra cikin yeniden girin yine ayni sekilde sonra
Kadroya dönecek sizde ordan secin iste bilmem anladinizmi