arkadaslar bilmeyenler weya denemeyenler olabilir...maça baslamadan önce taraf seçerken fix cursor u seçin ve oyun içinde de player cameradan oynayin.....kendinizi sanki gerçekten maçta oynuyomus gibi hissediyosunuz.örnegin ben alexle oynuyorum.fenerbahçeyi bi çok maçta kurtardim.hele cimboma bir gol attimki uzaktan sormayin:)