kalecide aynı sen oynatıyosun..player cam çok zor ben bunu daha önceden biliyodum..kaleye arkamı dönecem,bi bakmışın kendi kalene döndün :D yani kamera birazdaha uzaktan ve yavaş olsa daha zevkli olurdu..buna yama olabilir? veya pes 5'de bu özellik geliştirilebilir ;)