Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn
:D:D:D
inanmicaksın ama istediğim ayakkabı" samsun çarşı" ya geldi ustelik 156ytl...haliyle net den alışveriş başka bahara kaldı:lol: (bu arada ya huarache 2k4 yada VC IV alcaktım...huarache 2k4 gelmiş..onu alıyorum...LeBron da war 200 küsür...)
dostum huarache lerin şekli o kadar güzel degil sanki.bu arada vc IV kaç para orda lebron istanbulda 223 milyondu.
bu arada AI ın abd de giydigi ayakkabı da cok guzel beyaz The Answer 8 gibi.ama 264 milyon cok pahalı bu devirde ayakkabı.