abi ben t-mac 3 'ü kesin alıyorumda sonra bi yamukluk olmasın ..
ne kadar kargo parası alıyolar ? gümrük parası vericemmi ?
40 dolar yazıyoda gelene kadar 100 dolar olmasın ...?
bide ne kadar sürede teslim ediyolar .. (2 hafta sonra bölge finali war yetişmesi lazım)