Orjinal Mesajı Yazan: Black God
eywallah sağol v2.0 da düzeltmeler yapıcam
Black God ; öncelikle yaptıgın bu patchi indirip denemedim çünkü bu türkçe olayına pek sıcak bakmıyorum..Oyun zaten ingilizce haliyle de cok cok zevkli.ama tabii oyunun türkçe olmasını isteyen cookk kişi var bu yüzden bu patchi yaptıgını biliyorum..
bi öneri ; v2.0 da bu kelimelerdeki eksiklikleri düzelt (Zaman yerine Zamn yazması gibi..) sana bunu daha önceden de söylemiştim ama sen buna karakter sayısı fazla oldugu zaman oyundan atma oluyor diye bi cevap vermiştin..oyundan atma olayının kesinlikle emin olabilirsin ki bu karakterin fazla olmasıyla bi alakası yok..sorun sadece training (antreman) modunun textlerinin bulundugu 'tr_e.str' dosyası için farklı bir sıkıştırma kullanılmasından kaynaklanıyo..ben bu olayı Dkz Studio 0.72b ile denedim ama aynı sorun hala devam ediyoo..benim tavsiyem v2.0'da bu kelime eksikliklerini düzelt ve antreman moduna hiç elleme...başarılar..