arkadaşlar,bu konuya biraz renklilik gelsin.. artık.....Ewet last_blow istikrar önemli..arkadaşlar bu oyunda biraz şans gerekiyor mesela;hazırlık maçında bnm defansımın en sağlam oyuncusu 5 hafta sakatlandı...Yani as oyuncuları hazırlık maçına çıkarmayın.hatta golcü çıkarmayın derim defansif oynuyorum ben hazırlık maçlarında..unutmayın hazırlık maçlarının hiç bir etkisi yok sponsorlara taraftarlara.Ben battım geçen gün yeni takımı bekliyorum...Batış sebeblerim
-Bilinçsizce transfer yapmak
-Stad yapmak
-bir sürü gereksiz uzman almak(doktor)
bunlar!
Arkadaşlar bu oyunda orta saha=maç aynen gerçek hayatta olduğu gibi..
Forvetler de önemli tabi ama 2 forvet ideal bnce
nese çok konuştum ben!:D