26mi24 merhaba arkadaşlar. bir süredir giriş yapamıyordum foruma. hattrick hakkında sorusu olan olursa elimden geldigince cevaplamaya çalışırım. kolay gelsin. Takımım : FC Scarab takım ID : 395019 Lig : V.62 Oyun hakkında faydalanacagınız siteler : Yeni başlayanlar mutlaka okusun. http://club.hattrick.org/Aces_High/default.asp?Page=Freepage&FPID=13347 Biraz daha detaylı bilgiler.Oyun hakkında aradıgınız cevapların bir cogunu bu sitede bulabilirsiniz. http://www.databased.at/hattrick/x-files/index.asp
gurayerdem SCN'de ki hattrikciler hattrick nası gidio? Liglerde durum nası? ben ligde 6 macta 4g 1b 1m aldım ligde 3.üm bu yıl V. lige cıkamam heralde ama seneye kesin cıkacam:)
Last_Blow Ya arkadaşlar ben salak gibi en başta stadyumumu büyüteyim dedim ekonomik olarak çöktüm.Şu anda VI.909 liginde 2.sıradayım.
_Ghost_ Takımım : Kirmizi Simsek takım ID : 654515 Lig : VI.328 Ligde 6 maçta 3GB,1B,2M aldım suanda 3.Sıradayım Ben balki çıkabilirim.Son maçta lideri yenerek ligde herkezin istedini yaptım.çünkü yense büyük olasılıkla şampiyon olcaktı.:D
skyrnnr87 arkadaşlar ya şu oyunda nası bi taktik kullanmalıyım ve neye göre oyuncu alıp satmalıyım ekonomimi düzeltmek için ne yapmalıyım bi söleyebiirmisiniz bi aralar oynuyodum sora baktım ekonomi kötü takım yeniliyo bıraktım şimdi tekrar aldım bi takım eskisi gibi olmasını istemiyorum napmalıyım
meteor ark.lar bnm takım dun geldı 18 tane adam war ama mewkileri nerde yazıo bunların bı turlu goremedım???
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: meteor ark.lar bnm takım dun geldı 18 tane adam war ama mewkileri nerde yazıo bunların bı turlu goremedım??? Mevkileri zaten yazmıyor oyuncuların özelliklerinde kanat, defans vb. özellikleri yazıyor ona göre hangi mevkide oynatacağına sen karar veriyosun ;)
meteor haa tamam ozmn o vasat bilmemne onlara gore kurcaz anladım ok saolasın bnde mevkı arıom kac saattır :)
Nouzer Benim takımımın ekonomiside iyi her hafta karla kapıyorum neredeyse 3 maç yaptım geldim geleli 2 galibiyet 1 beraberlik iyi gidiyorum bakalım ne olacak ...
gurayerdem SCN'li hattrickciler nası gidio maclar?? valla ben ligde liderlige yükseldim 10 macta 8g , 1m , 1b aldım ve 25 puanla 2 ğıan farkla liderim inşallah ligi 1. bitirip bi üst lige cıkmayı istiyorum :)
gurayerdem ve bitime 1 hafta kala şampion olmayı garantiledim.... :):D:):D artık yükselme maclarına kalmadan V.kümeye cıkmak icin ugrascaz..onun icinde son macımı kazanmam yeterli olacak..
Shevchenko evet beyler benim takım 2005 agustos ayında iflas etmisti gecen mayıs ayında tekrar takım aldım ve aldıgım takımda ligde 1.di :) ilk macı kaybettim yarın macım var aranızda hala oynayan varmı? varsa hazırlık macları yapabiliriz...
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Ben oynuyorum 2 haftadır maç kazanamıyorum. takımın adını söylesene bi inceleyeyim.. Bu arada yeni başlayan arkadaşlar hemen Menajer Lisansı nızı alın...
Dark_Blue Arkadaşlar Bakın Konferansları iyice okumadan sakın başlamayın oyuna....Orda herşey yazılı..Mesela Last_Blow sen galiba stad yapıp iflas ettim dedin.Stad yapmayın arkadaşlar 2 sezon ne zaman bir üst lige çıktınız o zaman yapın.