Orjinal Mesajı Yazan: _Ghost_
Daha adam transfer edilmeden nasıl transferden vaz geciyorusnnnn.
Lütfen yardım.Çok acilll!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bide bu kadro sayısı 20den yukarı olmuyor mu??? :confused:
transferden vazgeçemezsin.
20 den yukarı olur (en fazla 50 yoksa takım karmaşa yer)
Orjinal Mesajı Yazan: Zombie
-200 lerde benim oyuncuları kim alırki hepsi berbar seyivedeler
şu an sezon başı olduğu için oyuncular kapış kapış ;) oyuncuyu listeye koymadan önce transfer kıyası na bak (mesela orada 50 000 den satılmışsa sen 30 000 den listeye koy ;))
Orjinal Mesajı Yazan: _Ghost_
ben sana teklif ettim
galiba alkaweb in takımı kapandı (- ekonomi yüzünden)
istersen gelecek hafta yapalım senle ;)