Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem
beyler ben kabul edildim ve takım verdiler ama ben bu haberi biraz gec alınca ilk maca takım bensiz cıkmıs ve 1-8 :( yenilmiş.. pek bişi anlamadım ben bu oyundan.. biraz karısık bi oyun...ama coook güzele benzio... :):) biraz karıstırınca çözerim inşallah.. ama yeni baslıyan biri olarak size bi soru sorabiliim demi :)
-mac nası oynanıo ve nası transfer yapılıo?
bu arada takımımın adı ige13 ve küme: VI.449 :)
türkiye sekmesine gel, onun en altında transferler bölümü var oradan hangi bölgeyi aratmak istediğini yaz(örn: doğu avrupa,batı avrupa,iskandinavya, güney amerika) oyuncu özelliklerini ayarlama sadece hangi oyuncu bölgesi + oyuncunun bulunduğu bölge bunları yaz arat sana bir sürü adam çıkacaktır. aman dikkat et fazla pahalı transferler yapma.. ben çok acısını çektim şu an -30 000 ekonomideyim gerçi fazla değil ama.
anlamadığın bir nokta olursa superbamm@hotmail.com MSN adresim ;)
bu arada arkadaşlar adresi tlfonu falan doru yazın + türkçe karakter kullanmayın(galiba) kabul edilirsiniz.