Herkese selam.
Formda yeniyim daha dogrusu hattrick muhabbetini okuyunca uye olmaya karar verdim.Hattrickde usta olmasamda neyin ne oldugunu az cok biliyorum.4 sezondur oynuyorum bu oyunu.
hattrick oynamaya baslanıldıgında once sacma sıkıcı gelen bir oyundur daha sonrada oynadıkca bagımlılık yapan bi oyun :)
okudugum msjlarda cogu arkadasın oyunu oynamakda zorlandıgını gordum.bircogunun takımlarınada baktım.
size oyun kurallarını,sıkca sorulan soruları pkumanızı siddetle tavsiye ediyorum.(kurallar derken yanlıs anlasılamasın.daha cok oyunu acıklayıcı bilgiler)
www.databased.at/hattrick >> ayrıca bu sitede oyunun diger inceliklerini anlatan bir site..
sorularınız olursa bildigim kadarı ile cvplarım..saygılar..
takım adı: FC Scarab
Kullanıcı adı: sepultulica