Pizarro bana geldide hiç girmiyorum saçma............................................................ne ki abi bu ya fm warken bunu mu oynıycam bari şunu söyle bana başkalarıyla mı oynuyorum ????????
karakartal717 Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı bana geldide hiç girmiyorum saçma............................................................ne ki abi bu ya fm warken bunu mu oynıycam bari şunu söyle bana başkalarıyla mı oynuyorum ???????? hattrick'e üye oldugumdan beri sadece scn fk nın gollerini izlemek için girdim bugün fm'ye :bilmemki:
Geyiq Team takımının maçını illahada izlemek zorundamısın mesela bi işim çıktı izleyemicek durumdayım o zaman nolcak ??
Shevchenko Ben bilgilerimi doğru yazdım ama maile hotmail yazdım sonradan değiştirdim gmailimi yazdım bir sorun çıkar mı?
Shevchenko Ben 28 Mayıs Cumartesi günü başvurdum tam 1 hafta geçti ve takımım dün geldi birde transfer yaptım bugün maçım var saat 15:00'de herkesi "alkaweb arena"daki maça beklerim stadyum 12000 kişiliktir ve de inşaat sürmektedir.
Shevchenko Arkadaşlar alın size benim takımın ID'si: 652035 sizlerle her türlü hazırlık maçına varım birde biz hepimiz SCN kardeşiyiz oyuncu alım-satımında birbirimize iyilik yaparız artık
Shevchenko Benim 4 saat sonra maç var takımın son 3 maçına baktım takım maçlara 9 kişi çıkartamadığı için 3 maçtır hükmen 5-0 yeniliyor şimdi baktım adamların 10 oyuncusu var ama belki yine 9 kişi çıkarlar ilk maçımda farklı bir galibiyet alırım.Gerçekten çok şanslıyım
Eagle_Claw HERKESLE HAZIRLIK YAPARIM LİGİMDE BİRİNCİYİM takım adı: Eagles26 kullanıcı adı:ahmet26scn scn:soccercenter
amateur Başarılı olabilenler, nasıl yapıyorsunuz şaşırıyorum. 6 maç yaptım, 5 mağlubiyet, 1 beraberlik.