Shevchenko Vazgectim yedek kadroyla cıkıcam sende yedeklerle cık sonra farklı yenipte burda hava atma :)
Last_Blow Ben as kadroyla çıksam bile yenebileceğimi sanmıyorum. Peki bende yedeklerle çıkarım:). Canlılık geldi konuya.
Dark_Blue evet haklısın canlılık geldi....nese sizin maçınızda 2 takımada başarılar:) bnde takımımı bekliyorum.....gelir en kısa zamanda;)
Last_Blow Dediğin gibi bisey ayarlayabiliyorsak olur. Ama ben daha basit düşündüm hazırlık maçında galip gelen 3 puan alır gibisinden.
Shevchenko bence, dark_blue'da takımını alsın bi toparlasın falan ondan sonra turnuva yaparız hem superbamm'da gelir 4'lü yaparız ama dediim gibi dark_blue bi ayarlasın takımını daha sonra yaparız. ne dersiniz?
Shevchenko bugün kendi sahamda rakibimi ilk yarıda attıgım gollerle 4-0 maglup ettim ve ligde 2.sıradaki yerimi korudum haftaya lig 3.süyle yapıcam kazanırsam aradaki puan farkı 6 olucak, en az bi beraberlik hedefliyorum, cenk sen naptın :confused:
erozbey1 18ç06ç2006 tarihinde üye oldum ama hala bi cevap vermedi ligte oyamak için kaç günde gelir bu mail
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: erozbey1 18ç06ç2006 tarihinde üye oldum ama hala bi cevap vermedi ligte oyamak için kaç günde gelir bu mail normalde 3-4 günde en fazla 1 haftada
__C.RONALDO__ benim 1 hafta geçmişti üelikle girdim başarısız yazdı.bende bir daha denemedim.bir daha üye oldum e-mail adresinide kabul etti bakalım bu sefer kaç ay bekleriz :D
SuperBamm sanıyorum ki senin üye olduğun zaman seçim vardı.. çünkü multi üyelikleri önlemek amacıyla üye alımını durduruyorlar seçimden sonra alıyorlar.. gerçek ve doğru bilgileri vermeniz gerekiyor arkadaşlar..