Franck Ribery Benim ki arttı beyler 256k olan bağlantm sabah 12 civarları denememde hızlanma fark ettim tt aradım ve sordm arttırma başladı dedi İstanbuldan.Benim suan dowload hızım 50kb civarları.yani ben geçtim 512k ya......Ben İstanbul-Tuzlada oturuyorum....Tuzlada oturan varmı daha...
cracks alalaaa.şu anda aradım telekom adsl hattını(444 0 375) adama sordum dediki şuanda öle bişe yok .olduğu zaman size haber verilecektir dedi.bende tamam dedim...nası olcak bu işş
2ampara***Womanizer yaf benim hız artcağına düştü 219kb/ps:( ya olmazsa ben kafayı yerim bide 3gb sınırlı şöle 512kb/ps bide 5gb olsa süper olcak ama...:(
götveren koptumm...!!! Herkese afiyet olsun ..şahsen ben yedim..ama ben zati 512 yim çok bişi olmadı yani.. işin kötü yanı bugunun ilk şakasını şu anda yedim..taa bu saate kadar bişi olmadı da..
Hami(10) Bırakın bu adsl yi ya görüyorsunuz bakan nisanda 512 k olacak diyor telekom görevlisi öyle bir projemiz yok diyor bu kadar cahil ,eğitimsiz personelle 1024 k olsa ne yazar adamların haberi yok neyin ne olacağından.Yada bekçiyi telefon başına oturtmuşlar:D
muzzy..! Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) Bırakın bu adsl yi ya görüyorsunuz bakan nisanda 512 k olacak diyor telekom görevlisi öyle bir projemiz yok diyor bu kadar cahil ,eğitimsiz personelle 1024 k olsa ne yazar adamların haberi yok neyin ne olacağından.Yada bekçiyi telefon başına oturtmuşlar:D genelde bekçiler bakar zaten telefonlara:D:D:D
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Franck Ribery Benim ki arttı beyler 256k olan bağlantm sabah 12 civarları denememde hızlanma fark ettim tt aradım ve sordm arttırma başladı dedi İstanbuldan.Benim suan dowload hızım 50kb civarları.yani ben geçtim 512k ya......Ben İstanbul-Tuzlada oturuyorum....Tuzlada oturan varmı daha... euehueh alem adamsın Tuzlanın neresinden dostum?
JaCKaL ya simdi aradim kürt bi kadin çikti kadinin dünyadan haberi yok daa mouse yi eline almamis belli :)
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..! benim 4096 kbps:D:D:D Ohaaaaaaaaa aga sen naptın öle...Uçuyosun heralde download ederken :yikes: :yikes: :yikes:
götveren Orjinal Mesajı Yazan: CombocuTR Ohaaaaaaaaa aga sen naptın öle...Uçuyosun heralde download ederken :yikes: :yikes: :yikes: zuahuahhauhah yarıldım!!!!!! :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: sen ciddi misin yaw :nanik: :hah: