KiNG millet eğer hız arttırmına geçen ulvi bir şahıs olursa burdan bizle paylaşsın misal ben Kocaeli'ndeyim henüz tık yok.Bekleyip görecez
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz 1 nisan içinde olursa hediye war benden ama 2 nisan olursa hediyae Yok :D :cokkomik: nuhaaa :cokkomik: güzelll
eminabi3 walla ben balikesir daha tık yok olsa olurdu tahminim 256 olduğunda sabah tan hemen oluvermişti.şimdi ise yok.
eminabi3 boşuna ümitlenmeyin artmayacakkkkkkkkk.!!! telekomdan resmi bir açıklama yok bu iş aynen futbolcu transferine döndü ama clubten resmi açıklama yokk!! :D
SLeviN Hatırladığım kadarıyla bakanlık açıklama yapmıştı olucak fakat benim bildiğim Nisan ayı içinde yani 1 Nisan değil bu ay içinde bir gün...
Fevzi ya beyler artcak diyoduk ama herhalde artırma çalışmaları yüzünden internette sorun var ben hiç bir sayfaya giremiyorum:(
muzzy..! Orjinal Mesajı Yazan: NC biz telekoma sormuştuk öyle bi bilgimiz yok dediler. Arkadaş kesin artacak dedi,sevinçten havalara uçtu broşür gibi bişeyde görmüş. üstelik çocuğun adsl i yok :D :D :D :D:D:D sonuçta gelişen türkiye. AB standartlarına yükseldiğimiz için sevinmiştir. Bu arada Yunanistanda minimum 384 şu anda... TR öne geçmiş olacak:D