götveren dereyi gormeden paçaları..... görüces hepberaber...yarın doum gunum 1 nisan da adsl ler hızlanio...ii hediye olur benim icin:D
Pizarro baba 1 nisan için hızlandırıyolarmış adsl leri sonra 1 nisan şakası yapıyolarmış zuhahahaha ne manyak olur ha :D:D:D:D:D
frankly Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn dereyi gormeden paçaları..... görüces hepberaber...yarın doum gunum 1 nisan da adsl ler hızlanio...ii hediye olur benim icin:D benimde bugün doğum günüm.İnşallah ttnetten hediyemizi alcaz :D
götveren doum gunun kutlu ola!!!... baba 1 nisan için hızlandırıyolarmış adsl leri sonra 1 nisan şakası yapıyolarmış zuhahahaha ne manyak olur ha o da güsel ..:Dadamlar yalan söylememiş olur..1 günlük yükseltirler..:lol::lol: 1024 gelio hade bakalım...
muzzy..! Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı baba 1 nisan için hızlandırıyolarmış adsl leri sonra 1 nisan şakası yapıyolarmış zuhahahaha ne manyak olur ha :D:D:D:D:D kaç tane kullanıcıyla davalık olur bilio musun sen bunlara ben de dahil olurum.
muzzy..! oldu........ Daha nisanda başlayacak ve **kademeli** olarak artacak. yani 1 nisanda öyle pat diye artmayacak.:(
Dabulu :D iyide bu kadar heyecana ne gerek var :D zaten 12 den sonra artmassa şaka fiye üzülmeyin bi ark. söylemiş zaten kademeli artacak...
emre_acar1989 arkadaslar 1nisanda hemen 512 olacağını sanmayın...kademeli olarak artıcak..bakalım 1nisanın ilk talihli şehri neresi olacak??
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 bakalım 1nisanın ilk talihli şehri neresi olacak?? inşallah istanbul ... :D
muzzy..! ankaradan itibaren başlar. istanbula varana kadar kocaeli eskişehir sakaryadan geçer:D:D:D:D Walla kocaelilli arkadaşıom war 256 olurken benden 1 hafta önce olmuştu.
Franck Ribery Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 inşallah istanbul ... :D işallah 11 Nİsan a denk gelirde d.gunu hediyesi olur...
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..! ankaradan itibaren başlar. istanbula varana kadar kocaeli eskişehir sakaryadan geçer:D:D:D:D Walla kocaelilli arkadaşıom war 256 olurken benden 1 hafta önce olmuştu. samsundada erken olur umarım... şafak : 1.20dk (:
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 şafak : 1.20dk (: abi saliseyide yazsaydın :) walla abi öle yarın 512kb oluyo.oleyyy beee :)