Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10)
sakin ol emre ne bu heyecan:) olur 512 k 1 marttan itibaren ama şimdi de belirli zamalarda bazı bölgelerde 512 ye geçilmiş ama deneme arttırımları bunlar şansa yakalayabilirsin bu 512 k hızını.
abi ciddi bilmiyom ama çok acayip sevindim....Sen zaten ayda 30gb indiriyon alışkınsın ( :
nyse umarım gerçek olur ya balon çıkmaz...