Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989
hami abi sen diyosan doğrudur yaw ( :
ama eminmisin yani kesin 1marttan sonra 512 mi....NEreden duydun ??
geçen hafta ntv ye katılan bir telekom st yetkilisi açıkladı 1 marttan sonra 512 k olacağını ben onun yalancısıyım.
şimdi kendi görüşümü belirteyim şimdi herkes seviniyor 512 k olacak diye fakat yüz binlerce insanın hızı bi anda 2 ye katlanacak ve herkes devamlı bişeyler download edecek şöyle bi düşünün telekomun hatları bu yoğunluğu kaldırabilirmi bende kaldıramaz ve sık sık baülantı kesiklikleri olur ve eskiyi mumla ararsınız fakat telekom 11,9 Gb lik Yurtdışı Çıkışları 22,8 Gb ye Yükseltecekmiş allahtan.
son olarak SINIRSIZ ADSL İNTERNET ERİŞİMİ TARİFESİ
Hızı (Kbps) Aylık Ücret
512/128 38,67YTL
1024/256 69,96 YTL
2048/512 133,84 YTL şeklinde olacak