Arkadaşlar, yanılgı olmasın: fiyatlar ucuzlamıyor. Bu fiyatlara KDV ve ÖİV dahil değil. Sadece port ücretleri verilmiş. Daha önceden 256lık port ücreti 36,84 YTL iken bu rakam 38,67 YTLye çıkarılmış durumda. Bu ücrete %18 KDV ve %15 ÖİV de eklenenince aylık toplam ücret 256lık bağlantı için 51,43 YTL oluyor. Yani 2,5 YTL civarında bir artış olacak. Hızımızın iki katına çıkacağını düşünürsek hiç de önemli bir artış değil :) Özellikle bundan 5-6 ay önceki 128lik bağlantı günlerimi hatırladığımda ;) Sabırsızlıkla bekliyoruz