beyler bu arada bu son msjımdı bundan sonra giremiyeceğim malum öss ya 2 ay gibi bi süre kaldı bilgisayarı kaldırıyorum hepinize ii sohbetler döndüğümde neler kaçırıcam bilmiyorum ama çok şey kaçırıcağımdan eminim hepiniz kib bye
:,( :elsalla: :elsalla: :elsalla: :elsalla: