b2k beyler izmirde olup iyi sıcrayan veya uzun 15 yasında takımda oynamayan arkadaslar varmı aramızda?
Slamdunker Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 beyler bu arada bu son msjımdı bundan sonra giremiyeceğim malum öss ya 2 ay gibi bi süre kaldı bilgisayarı kaldırıyorum hepinize ii sohbetler döndüğümde neler kaçırıcam bilmiyorum ama çok şey kaçırıcağımdan eminim hepiniz kib bye :,( :elsalla: :elsalla: :elsalla: :elsalla: bab inşallah amerika ya gidersin üni de NCAA de bir tanıdık olur :D
ChainZ ama tek kötülüü yaşım 15 boyum 171 panyaya deyiorm sadece :(((((sizce basabilirmiyim büyüüncee
Garnett_ManiaC Allahtan uçuyomuşun abi.Bu sitede neler var senin hbrn yok heralde 360 faul çizgisinden vuranlar var.Neden basamayasın ama boy çok lasm boyununda hiç dilse bi 1.80 olması lasm.Onda sora ii bi çalışmayla basabilrsn
ForzAKaaN Orjinal Mesajı Yazan: ChainZ ama tek kötülüü yaşım 15 boyum 171 panyaya deyiorm sadece :(((((sizce basabilirmiyim büyüüncee e senin profilde yaş:24 yazıo??? nese sıkıştırmiim :) forumun başndaki şeyleri uyguladım ve zıplamamda 2 cm.lik bir fark oldu (2haftada) boyum 1.65 metreyle ölçtüm kolumu tam yukarı kaldırarak 2.53e değiyorum kendim bile inanamadım
Slamdunker hehehehe su pivotu uyguluyorum bir şeye yaramadı 7 hafta oldu 4 cm. lik bbir gelişme ya var ya yok bazen artıyo bazen iniyo listede 5 hafta deydigim yer 278 6.hafta 275 7.hafta 280 not yorgunsun demeyin 5 kere ayrı saatlerde olcup ort alıyom. bilimsel calısıom yane
HotSauce18 slamdunker uçucak halin yok heralde 4 cm neyine yetmiyo öpte başına koy :) yanlış ölçüyosundur bazen iice zıplıyosundur bazen yorgunsundur ondan az ölçülüyodur yani her zaman aynı ölçemezsin neler var pivot un antremanında ben hatırlamıyorum
10 numara YAŞIM 13 BOYUM1.75 KOL UZUNLUĞUM: 72CM BACAK UZUNLUĞUM:1METRE(YAKLAŞIK) ALLAH İZİN VERİRSE YARIN DA ZIPLAYIŞIMI ÖLÇECEĞİM ZIPLAYINCA ÇEMBERE DEĞMEM İÇİN NERDEYSE 10-15CM KALIYOR (TAHMİNEN)
ismet_nash benim boyum 1.85 3.05 e düz sımaç vurabiliyorum hemde hiçbir program uygulamadan ve şimdi bana göre bir program arıyorum... yani bu zıplama yetmiyor sımaç vuranları gördükçe deliriyorum :icon_cry: :(
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk Tek ayaklamı zıplamak daha iyi yoksa çift ayaklamı??? Çoğunluk belkide herkes tek ayakla daha iyi sıçrar.Ama ben çift daha iyi sıçrıyorum.
ismet_nash ya bencede çift ayak zıplamak daha iyidir çünkü çift ayak zıplayınca daha rahat havada hareket yapabiliyorsun
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash benim boyum 1.85 3.05 e düz sımaç vurabiliyorum hemde hiçbir program uygulamadan ve şimdi bana göre bir program arıyorum... yani bu zıplama yetmiyor sımaç vuranları gördükçe deliriyorum :icon_cry: :( forumdakini beğenmedin heralde air alerti falan denedin mi??