tartişmiyorus yaw...son cvb ı gordum bişi yazmak istemedim uzar die..ama tartişma deil..:)
ben sadece daha rahat ornek olabileceği icin gunumuzde de oynadığı icin (takip edilmesi daha kolay olur die) tim duncan ı ornek werdim... ark da hakeem i soledi ..o da dogru soledi... nese konu baya saptı:)..başlığa bakalım...hmm " Zıplama Geliştirme Programı"
burdan dewam:)