Arkadaşlar smaç yarışmasına yeterli talep olmadığı için yarışmayı 5 mart 2005
Cumartesiye kadar uzatılmıştır.
Not: Lütfen smaçalrı pad ile mi yoksa klavye ile mi yaptığını yazın ona göre değerlendirilecek
ve 5 smaç bir videoda toplanıp siteye konulacak sonra siz oylayacaksınız