marcus83 Arkadaşlar lütfen smaçlarınız sessiz gönderin güzel olna 5 i bir videoda toplanacak sonra sesleri silmek zor oluyo
towerofsisli Ben bi kere sesli bi tane smaç yollamistim artik onuda mazur görün. Bence smac yollama siniri olsun,herkes her hafta 1 tane yollasin,daha iyi olur,yoksa ortalik smac mezarligina döner.
Black God Bu da benden carter show 3 smaç tek videoda toplam 1.8 mb http://c.1asphost.com/kanarya/Carter.BlackGod indirdikten sonra .BlackGod olan uzantıyı .rar a çevirin(pc nizde winrar yüklü olması lazım)içindeki dosyayı açın ve seyredin smaçlar 1.720 2.alleyoop 360 bacak arası 3.alleyoop takla attıktan sonra bacak arası
Anafarta YAw oyun içinde bunları nasıl kaydediyoruz??Ben NBA live 2005 te sadece screenshot yapmayı biliyorum...Öncekilerde video yapabiliyordum ama şimdi yapamıyorum...NAsıl çekiyoruz bu videoları???
Anafarta NE güzel yardımcı oldun kardeş...O nedemek yaw fraps falan...Bunun bi tuşu yokmu veya şunu biraz daha açık söylersen iyi olur...
marcus83 dostum buraya link verdiğiniz smaçalrbir işe yaramaz smaçlarınızı scndunkcontest@gmail.com a yollayın NOT: ayrıca videonun nasıl kaydedildiğini anlatmıştım
ozdi Orjinal Mesajı Yazan: marcus83 dostum buraya link verdiğiniz smaçalrbir işe yaramaz smaçlarınızı scndunkcontest@gmail.com a yollayın NOT: ayrıca videonun nasıl kaydedildiğini anlatmıştım peki ne zaman açıklanacak... _??????????