ama bi açıklama yapılmadı nedense.
en azından iptaliyle birlikte nedenini de soleselerdi ii olurdu.
yetkilelirden açıklama bekliomz.
böyle güzel bir organizasyon sürekli takip edilmeli ve gerekli açıklamalar fazlasıyla yapılmalı, yöneticiler/organizetörler tarafından.
yapılmalı ki biz de zewk alalım, şevklenelim, göndermeye gönlü olmayanların da canı istesin ve onlar da çoşup katılsın...
ama malesef bu yarışma fikrini ortaya koyup çok güzel bir fikir bulan marcus abimiz, yeterli talep olmadığı için yarışmanın 5 marta'a ertelendiğini söylüyor ve 3 marttan beri buraya konu hakkında birşey yazmıyor. zati bugün olmuş 13 mart...
tamam, su günlerde tbl ile uğraşıyo, meşgul veya gerçek hayatında önemli bir işi olabilir. ama bu yarışmayı başlattığı için bizzat kendisi takip etmesi gerekirdi..