bende geldim ve dosyaları yaptım fakat hangi şarkılar nerde çalmasını istersin fikrini söyle ben şöyle diyorum:
anamenü:usher
formation:Rozne_Last_Mohikan
kupa:bir oluruz yolunda
editmode:athena
lig:every way that ı can
gelişmiş lig:war chant(galatasaraylı taraftarların maça girerken bayrakları salladıgı şarkı
maça giriş:şampiyonlar ligi şarkısı ama sende fikrini yaz