saviola 654 bende pes4 foruma da açarım sound patch çıktı diye sende eding foruma açarsın ikisindede olsun ilgi artar
ua_gokhan1905 ALO BİRBİRİMİZE SAYGILI OLMALIYIZ BURASININ CHAT SAYFASI OLMADIGINI HERKES BİLİYOR BURASI FORM PES 4 ÇÜLERE ELİMİZDEN GELDİGİ KADAR İYİ ŞEYLER YAPMAK İSTİYORUZ BIRAKTA BİRAZ HEYECAN OLSUN ÖYLE DEGİL Mİ?
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 ALO BİRBİRİMİZE SAYGILI OLMALIYIZ BURASININ CHAT SAYFASI OLMADIGINI HERKES BİLİYOR BURASI FORM PES 4 ÇÜLERE ELİMİZDEN GELDİGİ KADAR İYİ ŞEYLER YAPMAK İSTİYORUZ BIRAKTA BİRAZ HEYECAN OLSUN ÖYLE DEGİL Mİ? önemli değil ua_gokhan boşver takma kafaya beni de deli etti
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 SAVİOLA DOSYALARI İKİ PART HALİNDE HAZIRLADIM OK? olur olur peki çok mu zaman alıyo indirmek :confused: oda önemli değil aslında
ua_gokhan1905 YOK FAZLA ZAMANINI ALMAZ ÖNCE SENİN E MAİL ADRESİNE YOLLIYACAGIM Bİ DENİYELİM ONDAB SONRA YAYINLARIZ OK BEN SANA YOLLADIGIM DA HABER VERCEM :type: