saviola 654 http://www.nostaljim.com/sms.html?sn=Warchant%20Marşı kızıldereli marşı hani gs tribünü atkı sallıyo ya o işte :.) :.)
saviola 654 http://www.nostaljim.com/sms.html?sn=Michael%20Jackson al sana bir sürü müzik gönderdiyorum beğendiğini al kullan ok hadi tam gaz
saviola 654 http://www.nostaljim.com/sms.html?sn=Tarkan tarkanın şarkılarından istediğini al buyur :o :D
saviola 654 http://www.nostaljim.com/sms.html?sn=Sertab%20Erener sertap erener ewry way that ı can olabilir
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 abi yaw bence turkce fln koymayın hareketli yabancı koyun ...biras eski ama are you ready, alarma, vs.vs ybnc da var trkçe de var eğer çok istek olursa sade yabacı da yaparız