ua_gokhan1905 dostum gönderdigin müzikleri yaptım ama boyutu biraz büyük afs explorer programı ile benim patchin içinde diyecegim dosyaların boyutunu büyültürsüğn ben sana nasıl büyütecegini söyleyecegim yapabilrsin degilmi bu programda patch in içinde olacak
ua_gokhan1905 burdayım merak etme biz delikanlı adamız bişey yapıcaz dedikmi yaparız sadece bu arada senin gönderdigin müzikleri yaptım o kadar kusura bakma cabuk yetiştirmem lazım öyle degilmi
saviola 654 abi bu işi aceleye getirmeyelim yawqaş yawaş yapsakda olur çünkü önemli olan bir kerede çok iyi bişey çıkarmak şimdi o yapacağım işlemi anlatırsan sevinirim
ua_gokhan1905 evet olmaz merak etme ben sana nasıl yapacagını söyliyecegim sana güveniyorum sen yaprsın fakat sana birşey söyliyecegim saat yedi buçuktan sonra senle görüşemiycez yarın devam ederiz ok şimdi gönderdigin diger şarkıya bakıyorum
saviola 654 ua_gokhan msn falan var mı yada yahoo farketmez yeni patch çıkaracağın zaman haberdar olurum birlikte yaparız ne dersin benim mail adres:fethiyee@yahoo.com seni scn de arkadaş listeme ekledim
saviola 654 kusura bakma ama 4 ten önce burada olamayacağım ama 4.30 da mutylaka burdayım senin için uygundur umarım sen o afs işine başlarsın yarın banada öğretirsin bende yaparım
ua_gokhan1905 uyar uyar merak etme daha lig gelişmiş lig edit mode ların şarkısı falan var istiyorsan onada ne yapacagımıza yarın kara veririz ok sana uyarsa tabi
saviola 654 http://www.nostaljim.com/sms.html?sn=Athena edit mode holigan ı koyabiliriz yada kızıldereli marşı bi bak istersen çok iyi şeyler çıkaracağız