Joetri Sarkilarin parçalanabilecegi bi program varsa ve buraya koyarsaniz çok sevinirim.Bide spikerin sesi hangi dosyada?
ua_gokhan1905 saviola ne yapıyorsun o dedigim programı buldummu onu bi bulsak yapıcaz da şu patchi ben okuldan fazla vakit ayıraniyoıeum bu işe kusura bakma cumartesi pazar günleri rahatlıkla yaparız ok?
saviola 654 gökhan cumartesi pazar iyice ilerletiriz bu patch işini .bu arada çok güzlebilirsin ikimizi başka bir site daha istiyor. :cokkomik:
saviola 654 Programı buldum şimdi başladım upload a hayırlısı olsun forumdan biri çıkmış diyorki gökhan yaptı sound patchi benle ortak yapmamışın ilginç .şimdi buna da da gökhan tek başına yaptı derler diye korkuyorum
saviola 654 http://rapidshare.de/files/693792/Pp3Kur.zip.html dosya bu hayırılı olsun!!dostum devaam....
serkann abi siz benim çağrıma ses vermiyosunuz benim dediiğimide bi yapsanaı mesala ahmet kaya , türkü, özgün müzik vb... koyunda bende indiriyim ya
saviola 654 yyaa kardeşim görmüyomusun başka bir patch için uğraşıyoruz.sırası gelince onuuda yaparız
serkann Orjinal Mesajı Yazan: saviola 654 yyaa kardeşim görmüyomusun başka bir patch için uğraşıyoruz.sırası gelince onuuda yaparız hadi bakalım siz öncelikli olanları bitirin sırası gelince yaparsınız size kolay gelsin