DOSTUM FORMDA OKUDUM BİRİSİ GOL SONRASI MÜZİGİ YAPILABİLİRMİ DİYE SORMUŞ BEN YTAPABİLİRİM GOL SONRASI SPİKERİN BAGIRDIGI SES YERİNE ÖRNEGİN GALATASARAYIN İLSURVİVE ŞARKISINI YAPABİLİRİM NE BU PATCHDEN SONRA BÖYLE BİRŞEY YAPALIMMI YALNIZ BİR ŞEY DAHA CAR ŞARKIYI PARÇALAYA BİLECEGİMİZ Bİ PROGRAM LAZIM BEN BAKICA KENDİ PROGRAMLARIMIN ARASINDA VARMI DİYE BİDE SEN BAK OK?=?? :scn_oku: :scn_oku: :scn_asik: