David_Beckham ewt öyle gösterdim ne olacak millet 99 yaşında gösterdiğine göre kendini bende kendimi büyütebilirim..
ceza99 ama savıola senı tanıdıgm kadarıyla öyle bıırı dgldsın de şaşarıdım...oldugunda buyuk yazmak fln...ii bşy dgl...
David_Beckham abi adam geliyo 99 yaşındayım diyor...sinir oluyorum bende gıcık kaptım bende büyüyeceğim dedim.19 yaptım ama düzelteyim en iyisi dürüst olalım
ceza99 rvt...bnd senden beklemzdım de onun için dedım..bızım bı sıtemıı var orda da aynı şey..101 yasında fln ısnaar var heralde uyelıgıde torununa alıolar :) ....saol savıola bni kırmadın bı ıstek dgldı ama uyarıydı yanı ;)
heliotrope ya arkadaşım banada pes4 ile ilgili formalar turkıyeden her turlu yama top yamaları varsa ayrıca fenerbahçelıyım ona gorede menu yamaları yapabılırmısın aykutkaymak@hotmail.com
ceza99 Orjinal Mesajı Yazan: David_Beckham ceza kardeş senin sitene bakmak isterim.msnen varmı yanlşş olmasın..site bnm degıl bn orda gorumların yetkılsyım...yöönetııc ı gıbı bşy yane :)..msn var cem10ur@hotmail.com bahssettıgım sıtede www.ultima-strike.com hem cs hem ultıma yamaları yapıorz..ve ultıma ve cs full surum var ..isteye ngırsın..