zözden Bi ben yapamıyom şöle resimler :,( Nası yapıyonuz dicem kimseden yine ses seda çıkmıycak.Lütfen yardımm :scn_dua:
LeftEyeNine not: fazla uğraşmadım Arkadaşlar, niye uğraşmıyorsunuz, onu anlamadım.. Fena değil işin, eline sağlık ama kkendinize mi güvenmiyorsunuz yoksa uğraşmaktan mı çekiniyorsunuz ?
ozon Orjinal Mesajı Yazan: LeftEyeNine Arkadaşlar, niye uğraşmıyorsunuz, onu anlamadım.. Fena değil işin, eline sağlık ama kkendinize mi güvenmiyorsunuz yoksa uğraşmaktan mı çekiniyorsunuz ? fotoşopla fazla ilgilenmediğim için ara sıra canım sıkılınca yapıyorum o yüzden fazla uğraşmadım
bart_ Biraz sonra resimi upload etcem ama dalga geçmek yok, tamam mı? Daha ilk çalışmam kullanmasını daha yeni öğrendim bu nedenle çok kötü :D :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: x_large beyler bunları hangi programla yapıyonuz photoshop dimeyin o kadarını bilioz :D helal olsun nası anladın !!!
alisahinboy http://forum.pclabs.gen.tr/index.php?act=Attach&type=post&id=2772 diego armando maradona :)
Yugiblademon Benim birsürü var ama araba resmi deil.Kendi websitem ve forumum için yaptığım çalışmalar ve üzerinde websitemin ve forumumuz adresleri var...Sizce yinede koyuyim mi?
CraCker1994 Bulduğum resimleri veya yaptığım efektleri brush olarak kaydediyorum ve böyle kullanıyorum. :D