ismet_nash birde burayı kullanabilirsin http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52613
Eagle_Claw simdiden saolun herkes harika şeyler yapmış merak ettim nasıl bir prog acaba bi photoshop linki verirmisiniz bulamadım inndirden falan yani tam olarak indirdiğiniz linki verirseniz iyi olur
Eagle_Claw iiide kazablanka nasıl ulascam sana msn vermemişsin bisi vermemişsin bide bu daha ilk msjın heralde büyük harf kulllanmassan iyi olur
CraCker1994 Teşekkürler konuyla ilgilenen herkese bunlar da yeni çalışmalarım bazı forumlara sundum bakalım siz beğenecekmisiniz?:D Buda İkinci
R@PP€R Evet benim ilk çalışmam :) Biiyorum daha yeni başladım amatör oldu yıkıcı değil yapıcı eleştirin :)
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: alisahinboy bir logo calışması güzel bi logo yapmışsıntebrik ederim